Onze organisatie

SKAN Performance Management is een gedreven trainings- en adviesbureau, opgericht in 1986, met als werkterreinen opleiding, coaching en consultancy.

De structuur van ons team richt zich erop om samen met de klant-partner zeer flexibel een naar maat opgebouwde aanpak uit te werken. Daartoe worden projectmatige teams voor elke opdracht samengesteld: met specifieke en elkaar aanvullende competenties dragen we samen het project zodat duurzame resultaten bereikt worden voor elke opdracht die ons toevertrouwd wordt.   

Inzet en betrokkenheid, het blijven ontwikkelen van de eigen competenties binnen het team en het samenwerken met externe ad hoc competenties, verzekeren de flexibiliteit, het professionalisme en de kwaliteit van onze dienstverlening.

Wij zijn “weg” van uw groei en streven ernaar om vanuit een hecht partnership dit proces te prikkelen, aan te sporen, toe te juichen en te bestendigen.

Vaste kern

Sven Baekelandt

Elke Persyn

Hannah Noëth

Christina Van Thielen

 

Trainersteam

Onze missie

Waarvoor we staan …

Met klant-partners, wiens waarden we delen en in wiens projecten we een meerwaarde betekenen

  • een lange termijn relatie opbouwen,
  • gebaseerd op kennis van hun business & wederzijds vertrouwen,
  • waarin we aan globale competentietransfer doen,
  • via consultancy, training en coaching,
  • doch steeds binnen de domeinen waarover we professioneel meesterschap hebben.


Onze visie

Waarvoor we gaan

De weg van groei bewandelen we met de intense ambitie om 

  • voortdurend pro-actief te streven naar innovatieve leervormen & opleidingsmethodes 
  • een above market ROT (return on training) te verzekeren voor elke opdracht 
  • de duurzaamheid van iedere interventie op een hoger niveau te tillen door een solide traject-aanpak
  • elke inspanning in meetbare resultaten om te zetten 
  • steeds maatschappelijk verantwoord te ondernemen 
  • en als leitmotiv actief zorg te dragen voor de competentieontwikkeling van de interne medewerkers


SKAN Performance Management is Q*for gecertifieerd


In 2017 werden we voor de vijfde keer op rij Qfor* gecertificeerd.

“Over de trainingen vermelden de klanten als positieve punten de ervaringsgerichte, interactieve en praktijkgerichte aanpak. Inhoudelijk worden de trainingen ook als positief ervaren, mede door de goede afstemming op de doelgroep en de doelstellingen van de organisatie. SKAN wordt door klanten omschreven als een klantgerichte en betrouwbare organisatie met als sterke punten een professionele en grondige aanpak, een sympathiek team, flexibele ingesteldheid, een positieve return on investment en een correcte uitvoering van de opleidingen.”